یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
اهدای طلا به لبنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آیت‌الله حکیم شیروان گفت: در لبیک به ندای رهبر انقلاب برای کمک به مردم مظلوم لبنان و فلسطین بیش از یک میلیارد تومان طلای بانوان شیروانی تقدیم مردم عزیز جبهه مقاومت شد.

حجت الاسلام مهدی تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی اظهار داشت: در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب برای کمک به مردم مظلوم لبنان و فلسطین تگاه‌های جمع آوری کمک‌های مالی در بخش‌های مختلف شهر شیروان به همت نیروهای جبهه انقلاب برپا شده است.

وی افزود: این عملیات از ابتدای هفته آغاز و تا پایان هفته ادامه دارد و تلاش می‌کنیم در این پایگاه‌ها کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم و جمع آوری و در اسرع وقت به دست مردم مظلوم لبنان و فلسطین برسانیم.

مدیر حوزه علمیه آیت الله حکیم شیروان گفت: در گام نخست در روز جمعه بانوان جهادگر شیروانی بیش از یک میلیارد تومان انواع طلا سکه و جواهرات را برای کمک به مردم لبنان تقدیم این پایگاه‌ها کردند. در روز نخست این رویداد بیش از یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان طلا و بیش از ۲۰۰ میلیون تومان پول نقد از طرف مردم به پایگاه‌های جمع آوری کمک اهدا شده است.

حجت الاسلام تقوی ادامه داد: بیش از ۱۸ قطعه سکه، چندین انگشتر و گردنبند و طلاهای ریز و یک گردنبند با ارزش حدودی ۴ میلیارد ریال در روز جمعه تقدیم مردم شیروان شد و امیدواریم تا پایان هفته میزان کمک‌های قابل توجهی جمع‌آوری و از طریق دفتر مقام معظم رهبری به مردم لبنان و فلسطین تقدیم شود.

مدیر حوزه علمیه آیت‌الله حکیم شیروان تصریح کرد: این کار با هدایت جبهه مردمی انقلاب٬ مدیریت سپاه استان خراسان شمالی و شهرستان شیروان و امام جمعه محترم شهرستان شیروان انجام و در نهایت تمام کمک‌های جمع آوری شده از طریق دفتر رهبری به دست مردم مظلوم غزه و لبنان خواهد رسید.

وی افزود: مردم استان خراسان شمالی همواره در کنار جبهه مقاومت هستند و آمادگی دارند تا با کمک‌های نقدی و غیرنقدی و حتی کمک حضوری خود ضربه محکم بر پیکره استکبار جهانی و اسرائیل منحوس وارد کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha